Prismatch

Hos Designlite ELSKER vi god service. Derfor tilbyder vi også 100% prismatch på stort set hele webshoppen. Det betyder helt enkelt at du ser du varen billigere et andet sted matcher vi prisen. Læs med nedenfor hvor du ser vores betingelser for prismatch.
Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Sådan bruger du prismatch hos Designilte
Har du fundet produktet billigere et andet sted men ikke købt endnu:
  • Læg produktet i kurv
  • Kommenter med Prismatch og indsæt link til den shop, der har produktet billigere

    Når din ordre er i vores system tjekker vi linket og retter prisen til inden vi sender og hæver din ordre.
    Hvis vi mener at prismatchen ikke overholder vores betingelser vil vi kontakte dig.

    Betingelser for prismatch:
    • Varen på Designlite skal have prismatch ikonet
    • Prisen der skal sammenlignes med skal være total pris dvs. inkl. Forsendelse og dansk moms
    • Varen skal være på lager hos den shop vi skal matche
    • Det skal være samme variant, altså samme farve og størrelse
    • Varen skal være omfattet af dansk reklamationsret, told og moms
    • Dokumentationen skal være et aktivt link, som vi kan tilgå
    • Prisgarantien gælder 14 dage efter dit køb
    • Prismatch gælder ikke kø-, special- og åbningstilbud
    • Prismatchen gælder ikke på produkter fra Philips Hue
    • Gælder ikke hvis varen er bestilt særligt hjem til dig eller ikke indgår i vores standard sortiment
    • Prismatchen kan ikke kombineres med andre rabatter
    • Når vi skal matche en pris skal udgangspunktet være det samme. Derfor skal den webshop vi skal matche op imod have korrekt vejledende udsalgspris. Ved tvivl vil vi tjekke i gældende prisliste
    • Den tilbudspris vi skal matche må ikke kræve tilmelding af medlemskab e. lign. for at kunne opnås. Prisen skal være offentlig tilgængelig for alle
    • Vi prismatcher kun mod webshops som er godkendte forhandlere af det pågældende brand.
    • Vi matcher kun sider med samme landekode i URL (.dk).


    Bemærk: For at sikre os at ovenstående betingelser er overholdt vil vi i nogle situationer forsøge at købe varen, der hvor du har set den billigere.

    Har du modtaget din lampe, og finder den efter modtagelse billigere et andet sted har du mulighed for at få refunderet differencen. Ovenstående betingelser skal være opfyldt, samt det må maks. være 7 dage efter at du har modtaget lampen. Opfylder det kriterierne kan du kontakte vores kundeservice, så ordner vi det for dig.