FAQ

FAQ

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål i forbindelse med online køb.
Finder du ikke svar på netop dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os enten pr. mail eller pr. telefon.

Mail: info@designlite.dk
Telefon: 9742 0476

Hvornår hæver I beløbet på mit kreditkort?

Vi hæver først pengene på din konto, når din bestilling afsendes fra os til dig.

Har Designlite.dk en fysisk butik?

Ja, vi har en fysisk butik i Holstebro midtby, lige overfor badeland.
Bag butikken er der parkeringspladser knyttet til forretningen, så du nemt kan komme til at holde tæt på indgangen.

Kan jeg betale med forbrugsforeningskort?

Ja det er muligt at betale med forbrugsforeningskortet hos Designlite.dk
Det foregår på samme måde, som når du betaler med dit dankort.

Kan jeg betale med EAN nummer?

Ja det er muligt at betale med EAN Nummer (elektronisk faktura betaling) på designlite.dk.
Det er blot at vælge EAN betaling, når du har valgt dine varer og kommer til selve betalingen. Venligst vær opmærksom på at selve leveringen skal ske til en kommunal adresse og ikke til en privat adresse.

Hvordan ved jeg hvilken pære jeg skal vælge?

Det er meget forskelligt hvilket behov man som person har, for lys.
Derfor er det nemmest for os at vejlede dig enten pr. telefon: 97420476 eller pr. mail: info@designlite.dk
Skriver du en mail til os, kan du vedlægge et billede af din gamle pære, så får vi alle de oplysninger vi har brug for.

Ønsker du selv at se udvalget først, kan du se vores lyskilder her:
http://www.designlite.dk/paere/


Hvad gør jeg ved returnering?

Du kontakter designlite.dk, enten via mail: info@designlite.dk eller pr. telefon: 9742 0476. Venligst oplys dit ordrenr., så kan vi finde din bestilling i systemet med det samme.

Returneringen sker for egen regning. Vi anbefaler at du sender med Post Danmark, så har du mulighed for at spore din pakke, hvis den ikke kommer frem som forventet. Husk at gemme din kvittering fra posthuset.

Når vi modtager din pakke, ser vi på varens stand. Er den fejlfri og inden for returneringsfristen, returnerer vi hele købsbeløbet til det kreditkort, der er anvendt til selve købet.
Er produktet derimod defekt eller skadet, vil der blive taget en individuel vurdering fra sag til sag.

Alt returnering SKAL ske efter forud indgået aftale og med returseddel.

Hvilken mail adresse skriver jeg til, hvis jeg har spørgsmål?

Ønsker du at sende en mail til Designlite.dk, kan du gøre det til følgende adresse: info@designlite.dk

Hvor returnerer jeg til, ved fortrydelse?

Hvis du fortryder dit køb, senest 14 dage efter du har modtaget din bestilling, kan du returnere din ordre til følgende adresse:

Designlite.dk
Jeppe Schous Gade 9
7500 Holstebro
Danmark

Åbningstider

Mandag 10.00 - 17.30
Tirsdag 10.00 - 17.30
Onsdag 10.00 - 17.30
Torsdag 10.00 - 17.30
Fredag 10.00 - 17.30
Lørdag 10.00 - 14.00

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål vedrørende en ordre eller lampe, kan du kontakte os på:

info@designlite.dk
+45 9742 0476

Designlite APS   |   Jeppe Schous Gade 9   |   7500 Holstebro   |   Tlf: 97420476   |   info@designlite.dk
0